He sol·licitat beca MEC i ara què?

Data de la notícia: 27-07-2022

Roman pendent del correu i visita la seu electrònica del Ministeri d'Educació i Formació Professional regularment per a consultar la situació de la teua beca.

Des de mitjan mes de juliol es realitzen els encreuaments amb l'Agència Tributària i les comunicacions s'aniran realitzant immediatament.

Llig la notificació i del 15 de setembre al 3 d'octubre podràs accedir a la teua sol·licitud de ciutadà en la seu electrònica del Ministeri i modificar les dades acadèmiques i/o al·legar. En acabar es generen respectius justificants.
  • Important:
    • Les al·legació NO es fa en la Universitat.
    • Conservar el justificant tant de les modificacions com de les al·legacions.
Recorda: El termini per a les al·legacions per denegació per motius econòmics és del 15 de setembre al 3 d'octubre. Més informació en l'enllaç de la notícia.