Curse zero per a estudiants de primer de grau: Matemàtiques, Física, Química i Dibuix Tècnic

Data de la notícia: 26-07-2022

La EPS posa en marxa els cursos zero per a estudiants de primer de grau.

L'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat d'Alacant (UA) posa en marxa
els “cursos zero”:

Aquests cursos d'iniciació són totalment gratuïts, i et serviran de reforç per a algunes matèries relacionades que tindràs en primer de carrera: Matemàtiques, Física, Química i Dibuix Tècnic.

Des d'avui mateix pots seguir de manera online aquests cursos, registrant-te prèviament com a usuari clicant en qualsevol dels cursos i activant l'opció “Crear nou compte”.

Addicionalment a aquesta modalitat online, entre l'1 i el 9 de setembre (segons el curs), podràs assistir a les sessions presencials de cada curs, on un professor desenvoluparà sessions presencials sobre diverses temàtiques del curs. Per a això, amb l'objectiu de traure el major profit a aquestes sessions presencials, és imprescindible que hages realitzat prèviament les sessions online. En la web de cada curs, clicant en “Horaris (classes presencials)”, podràs veure els horaris i la ubicació de les aules d'aquestes sessions presencials.

Apunta't ja! T'esperem!!!