Convocatòria alumnat mentor PAT-UA en el GAT per al curs 2022/23

Data de la notícia: 25-07-2022

Convocatòria alumnat mentor del Grau d'Arquitectura Tècnica per al curs 2022/23.

El Programa d'Acció Tutorial UA a l'Escola Politècnica Superior té com a objectiu proporcionar a l'alumnat acompanyament i assessorament al començament i al llarg de la seua carrera universitària.

Per a dur a terme l'acció tutorial es compta amb professorat, amb formació adequada i dedicació específica, per a desenvolupar les activitats programades. No obstant això, per a aconseguir una major aproximació de l'alumnat al programa és important que el professorat-tutor compte amb el suport d'estudiants dels últims cursos de grau, aprofitant no sols la seua experiència adquirida al llarg la seua trajectòria en la Universitat, sinó també la proximitat que poden aportar en pertànyer al mateix col·lectiu i compartir necessitats i interessos.

L'alumnat mentor oferirà suport i orientació a estudiants amb la finalitat d'afavorir la seua integració i desenvolupe soci-acadèmic i contribuir a la finalització reeixida dels seus estudis universitaris.

Aquells/es alumns/es que estigueu interessats/des a participar obtindreu com a reconeixement :
  • Certificat de participació en el programa alumnat-mentor de la Universitat d'Alacant.
  • Reconeixement de tres crèdits per la participació en activitats culturals, esportives, de representació estudiantil i de cooperació de la Universitat d'Alacant.

Requisits que se sol·liciten:

• Habilitats comunicatives, empatia i sentit de la responsabilitat.
  • Estar matriculat durant el curs acadèmic 2022-23.
  • Col·laborar amb el professorat-tutor en la detecció de problemes acadèmics i personals d'altres membres del col·lectiu d'estudiants.
  • Facilitar informació a estudiants tutoritzats sobre els serveis de la Universitat d'Alacant.
  • Ajudar a l'alumnat tutoritzat en la seua integració plena en la Universitat i en la titulació, aportant la seua experiència i coneixement sobre el pla d'estudis i els itineraris formatius.
  • Assistir a una sessió formativa a càrrec del professorat-tutor sobre el programa, les seues funcions i el funcionament de la Universitat i de l'Escola Politècnica.
  • Mantenir la confidencialitat de la informació i dels documents que li siguen lliurats o als quals tinga accés.
  • Realització i presentació dels informes sol·licitats -informe inicial i informe final-. La data de lliurament de l'informe inicial serà entre el 9 i el 16 de novembre de 2022, mentre que la data límit per al lliurament de l'informe final serà el 26 de maig de 2023. Tots dos informes es realitzaran a través del formulari disponible en la pàgina web de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE): https://web.ua.es/es/ice/tutorial/evaluacion-del-programa.html
Què has de fer per a inscriure't? Enviar un correu a paqui.cespedes@ua.es amb les teues dades i nº de DNI (per a poder donar-vos d'alta en el sistema).

Termini d'inscripció: del 25 al 29 de juliol de 2022.