Nova Llei 7/2022 de residus i sòls contaminats per a una economia circular

Data de la notícia: 15-07-2022

Estimades i estimats estudiants:

Us adjuntem uns enllaços que seran d'utilitat per a tots els vostres futurs treballs sobre residus de construcció i demolició.
S'ha publicat la Llei 7/2022, de 8 d'abril, de residus i sòls contaminats per a una economia circular, modificant l'anterior Llei 22/2011.

El Consell General de l'Arquitectura Tècnica d'Espanya (CGATE) ha elaborat un resum dels apartats que afecten els residus de construcció i demolició.

Destaquen, entre altres temes:
  • La demolició es durà a terme preferiblement de manera selectiva, i amb caràcter obligatori a partir de l'1 de gener de 2024.
  • Un mínim del 70% en pes dels residus no perillosos hauran de destinar-se a la “preparació per a la reutilització, el reciclatge i una altra valorització de materials”.
  • La retirada d'amiant existent en instal·lacions o emplaçaments de caràcter públic amb major risc hauran de ser gestionades abans de 2028.