Demà, la fase de Campus del programa Vull Ser Enginyera

Data de la notícia: 15-06-2022

Logo Grande

Tot preparat per a rebre demà a les xiques de 3r i 4t de l'ESO als Campus EngineeringGirl del Vull Ser Enginyera!

Amb molta il·lusió demà rebem les xiques que participaran en els Campus EngineeringGirl del Vull Ser Enginyera aquest 2022.

Hi ha quatre campus diferenciats i participaran 24 alumnes en cadascun. Els noms dels campus i titulacions vinculades amb les seues activitats són:

• GigabitGirl – Eng. Informàtica, Eng. Multimèdia.
  • TechCampus – Eng. Robòtica, Eng. en So i Imatge en Telecomunicació, Eng. Biomèdica.
  • ConstruGirl – Eng. Civil, Fonaments de l'Arquitectura, Arquitectura Tècnica.
  • IQ Women Week – Eng. Química.

En el desenvolupament dels campus col·laboraran una trentena de professores i professors, i una altra trentena d'estudiants de l'Escola Politècnica Superior.

A més, també interactuaran amb les xiques una desena d'enginyeres d'algunes de les empreses col·laboradores amb el programa Vull Ser Enginyera.

Els centres de secundària que participaran en aquesta fase de campus són IES Jordi Juan, Col·legi El Tossal, Col·legi Don Bosco Salesians, IES Santa Pola, IES La Foia d'Elx, IES La Mola, IES Mediterrani, IES Rafal, Col·legi Germans Maristas Sant Joan, IES Sant Vicent del Raspeig, IES María Blasco.

El programa Vull Ser Enginyera s'ha organitzat des de la direcció de l'Escola Politècnica Superior, i compta amb la col·laboració i el suport del Vicerectorat de Transferència, Innovació i Divulgació Científica i del Vicerectorat d'Igualtat, Inclusió i Responsabilitat Social de la Universitat d'Alacant.