Estudiants de la EPS premiats en 'Idees Aula Emprèn'

Data de la notícia: 31-05-2022
Visites: 2084

Tercer premi en aquesta iniciativa del Campus de l'Innovador Emprenedor 5uCV que es desenvolupa a través del Centre d'Ocupació de la UA, un programa que desenvolupen les universitats públiques valencianes amb el suport i el finançament de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, dirigit a atorgar eines al professorat per a portar l'emprenedoria a l'aula.

El tercer premi de l'edició d'Aula Emprèn d'enguany en la UA ha recaigut en la idea “Millora la qualitat de vida i la sostenibilitat a través del monitoratge de la contaminació”.

El grup ha estat tutoritzat per Óscar Galao, Juana Tormo i María Francisca Zaragoza, i està format pels estudiants:
  • Almudena Gómez (Enginyeria Química),
  • Paula González (Enginyeria Multimèdia),
  • Iván Montiel (Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació)
  • Patricia Rodríguez (I2ADE i Màrqueting)

Enhorabona!

En la convocatòria “Idees Aula Emprèn” han participat 27 docents-tutors i 46 estudiants que han format 11 equips que han rebut 4 sessions de formació en emprenedoria.

En aquesta edició s'ha implementat un nou repte al programa que ha consistit en el fet que el professorat tutoritza a grups d'estudiants interdisciplinaris per a desenvolupar una idea que intente solucionar algun problema emmarcat en els ODS de manera que la seua solució tinga un triple impacte: econòmic, ambiental i social.

+Info en: