#UAGames 2022 Production Pitches amb Ramón Nafria

Data de la notícia: 26-05-2022

Logo Grande

Dimarts 31 de maig. Sala d'actes de la EPS I. 11.00h: Pitches de producció dels #UAGames (videojocs de Multimèdia curs 2021/22), amb Ramón Nafria com a productor. 12.45h: Xarrada de Ramón sobre la situació actual de la indústria del videojoc.

Us convidem a l'esdeveniment oficial de presentació dels videojocs #UAGames 2022.
  • Dimarts, 31 de maig. Sala d'actes de la EPS I, Retransmissió en directe a través del Canal Youtube UA
    • 11:00h - 12:30h: Pitches de producció dels 9 grups de videojocs d'Enginyeria Multimèdia desenvolupats en el curs 2021/22.
    • 12:45h - 13:30h: Xarrada de Ramón Nafria sobre la indústria del videojoc.
Ramón Nafria, relacionat amb els videojocs des dels 90, ha sigut redactor, desenvolupador, professor, mentor, activista, director i editor, creant la seua pròpia empresa o guiant a uns altres per a esquivar els perills que va conèixer o que s'aprofiten dels ensenyaments que va aprendre. Sempre cercant les últimes tendències i maneres de fer les coses, ha viatjat al voltant del món per a conèixer què és l'últim en tecnologies com VR, AR o MR, i en models de negoci, des de F2P a models de subscripció. En vides prèvies ha dirigit equips no relacionats amb tecnologies, ja siguen equips esportius o activitats a l'aire lliure.

Ramón avaluarà els videojocs de les i els estudiants d'Enginyeria Multimèdia com a productes de mercat. Després de la seua avaluació, ens transmetrà la seua experiència en el sector en una interessant xarrada que no podeu perdre-us.

Esperem comptar amb la vostra assistència, presencial o virtual.

Més info en el següent enllaç.