Estudiants de l'EPS de la UA, guanyadors del 'hackathon' organitzat en el University Camp

Data de la notícia: 24-05-2022

Van participar un total de 28 alumnes de 25 universitats, i els guanyadors van ser els 4 estudiants del equip de la Universitat d'Alacant, format per quatre estudiants d'Enginyeria informàtica i Enginyeria multimèdia.

Durant el passat cap de setmana es va celebrar el programa University Camp 2022, esdeveniment enfocat a la innovació i la tecnologia, que va servir com a escenari per al desenvolupament d'un hackathon en el qual es van participar tot tipus de perfils en formació (programadors, màrqueting, periodisme, dret, administració d'empresa), i en el qual els equips de fins a quatre participants, van oferir solucions a diferents aspectes de l'ecosistema dels esports. L'esdeveniment va ser organitzat per Dodit Entertainment i GGTech Entertainment.

El projecte final es va presentar mitjançant un pitch on s'havia de tenir en compte la viabilitat de negoci, grandària de mercat, tecnologia, màrqueting i maneig de recursos.

D'entre un total de 28 alumnes de 25 universitats, els guanyadors van ser els quatre estudiants Enginyeria informàtica i Enginyeria multimèdia de l'equip de la Universitat d'Alacant.

El seu projecte, denominat Crowwd, va consistir en el desenvolupament d'una plataforma ludificada per a connectar als fans amb els clubs d'esports, que inclou un model de monetització innovador per a aqueix sector.

Enhorabona!

Nota de premsa: