Convocatòria del Premi 2022 de l'Escola Politècnica Superior a Treballs de Fi de Màster en Prevenció de Riscos Laborals

Data de la notícia: 24-05-2022

CONVOCATÒRIA DEL PREMI 2022 DE L'ESCOLA POLITÉCNICA SUPERIOR A TREBALLS DE FI DE MÀSTER EN PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS

L'objecte d'aquesta convocatòria és la concessió, en règim de concurrència competitiva, del premi 2022 de l'Escola Politècnica Superior a Treballs Fi de Màster en prevenció de Riscos Laborals.

Podrà sol·licitar aquesta ajuda l'alumnat que:
- Estar matriculat en el Màster Universitari en Prevenció de Riscos Laborals
- Defensar el Treball Fi de Màster en Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat d'Alacant, entre el 07 de gener al 29 de setembre de 2022.
-Haver obtingut una nota una nota mínima de 9.
-Els Treballs Fi de Màster han d'estar dirigits per personal investigador de la Universitat d'Alacant,
- No ser beneficiari/a d'una altra ajuda destinada al mateix objecte.

El termini per a sol·licitar l'ajuda finalitzarà el 30 d'octubre de 2022 a les 23.59 h.