L'equip de la càtedra de Telefónica de la UA, en semifinals de la LEDU Stem

Data de la notícia: 23-05-2022

L'equip compost per Óscar Miguel Murcia Mora I Andrés Torres López de l'Escola Politècnica Superior, arriben a semifinals després de vèncer en tots els enfrontaments de la fase classificatòria.

L'equip de la càtedra Big Data de Telefónica de la UA ha resultat entre els 4 millors equips de la Lliga Espanyola de Debat Universitari LEDU Stem.

L'equip compost per Óscar Miguel Murcia Mora i Andrés Torres López, tots dos de la EPS de la UA, ha aconseguit guanyar tots els enfrontaments de la fase classificatòria.

La LEDU Stem està dirigida als estudiants de les 25 universitats de la Xarxa de Càtedres de Teleónica España.

Enhorabona, xics!

+Info en: