[JISBD] Convocatòria Premis SISTEDES-NTT Data als millors TFG i TFM (curs 2020-21)

Data de la notícia: 23-05-2022

SISTEDES i NTT Data convoquen la sisena edició dels premis als millors treballs de fi de grau (TFG) i de fi de màster (TFM) sobre metodologies i eines per al desenvolupament de Programari, defensats en el curs 2020-21.

El premi al millor TFM està dotat amb 500 Euros i diploma acreditatiu, i el premi al millor TFG amb 300 Euros i diploma acreditatiu. Els premis es lliuraran durant les Jornades SISTEDES 2022, que se celebraran del 5 al 7 de setembre de 2019 a Santiago de Compostel·la.

Per a poder arreplegar el premi en persona, els dos guanyadors tindran també inscripció gratuïta en les Jornades i se'ls atorgarà a més una bossa de viatge de 300 Euros a cadascun per a cobrir les despeses de viatge i allotjament.

Les bases de la convocatòria es troben disponibles en https://www.sistedes.es/premis/convocatòria-premis-sistedes*-*ntt*-data*-*tfg*-*tfm*-2022

Sol·licitants
* Estudiants de qualsevol nacionalitat que hagen presentat i defensat amb èxit el seu TFG o TFM durant el curs acadèmic 2020-21 en un centre universitari espanyol, públic o privat.
* El treball ha de versar sobre algun aspecte directament relacionat amb les metodologies i eines per al desenvolupament de programari.

Dates importants:
* Recepció de sol·licituds: fins al 3 de juliol de 2022.
* Notificació: 24 de juliol de 2022.

Es prega realitzen difusió d'aquesta convocatòria en els seus centres, departaments e universitats, així com entre els seus companys i alumnes que pogueren estar interessats. Els terminis d'aquesta edició són ajustats però és molt fàcil i ràpid enviar una proposta.

Més informació en: https://www.sistedes.es/premis/convocatòria-premis-sistedes*-*ntt*-data*-*tfg*-*tfm*-2022

Sobre NTT Data:

NTT DATA és una consultora multinacional que ofereix solucions de consultoria i outsourcing abastant tots els sectors de l'àmbit econòmic. NTT DATA és la sisena empresa de serveis IT del món, amb 100.000 professionals i presència a Àsia-Pacífic, Orient Mitjà, Europa, Llatinoamèrica i Amèrica del Nord.

Però per damunt de tot en NTT Data està la creença en les persones, en el seu desenvolupament integral i en el talent que representen. Amb una aposta ferma pel talent, amb el principal objectiu d'aconseguir un alt rendiment professional en crear un context de llibertat responsable. En definitiva, una empresa formada per gent bona, bona gent. Més informació en http://es.nttdata.com/.