Guanyadors locals de la XXXII edició del Concurs Pladur

Data de la notícia: 20-05-2022

GUANYADORS DEL PRIMER I SEGON PREMI LOCAL I DEL PREMI LOCAL BIM.

Més de 100 estudiants d'Arquitectura han participat en la XXXII edició del concurs PLADUR presentant-se un total de 20 projectes amb un nivell arquitectònic i constructiu molt alt.
Amb l'objectiu d'atorgar els premis, el jurat de la fase local va mantenir una reunió en la qual una vegada analitzats tots els projectes van acordar la concessió dels següents PREMIS:

PRIMER PREMI LOCAL
LEMA: JOIN THE PATH

• Lucía Ibáñez de la Guia
  • Georgi Vangelov Tanchev
  • Isaure Goyet

SEGON PREMI LOCAL
LEMA: LORG MARA
  • Ana Maria Barranco
  • Sara Pomares
  • Nesrine Merine

PREMI LOCAL BIM
A més, dins de la clara aposta per la innovació en les noves eines de gestió de la informació dels edificis (BIM), molts dels estudiants van utilitzar aquesta tecnologia per al desenvolupament del seu projecte.
D'aquesta forma, el jurat també va acordar concedir l'esment BIM al següent projecte:
LEMA: DRAKAINA TAGORO
  • Violeta Sansano Pérez
  • Martina Gramajo
  • William Efeiri Blázquez James

El guanyador del premi local participarà en el concurs nacional el resultat del qual s'anunciarà el pròxim 17 de juny 2022 en una gala a celebrar a Madrid en la qual participaran tots els guanyadors dels premis locals.

Al mateix temps, l'esment BIM optarà al premi en innovació en noves eines de gestió de la informació de la construcció en els edificis.