Convocatòria d'ajudes 2022 per a estudiants del Màster en Prevenció de Riscos Laborals de l'EPS

Data de la notícia: 18-05-2022

L'objecte d'aquesta convocatòria és la concessió, en règim de concurrència competitiva, d'ajudes a l'alumnat per la participació activa en jornades, congressos, etc., a través de la presentació de comunicacions, pòsters, etc., relatives a experiències o activitats d'investigació, oferta la següent convocatòria.

El termini per a sol·licitar l'ajuda s'obrirà des del dia 01 fins al 30 d'octubre de 2022 a les 23.59 h.
Podrà sol·licitar aquesta ajuda l'alumnat que:

- Tinga formalitzada la seua matrícula a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant en el curs acadèmic 2020-21 o 2021-22, en la titulació de Màster O. en Prevenció de Riscos Laborals.

- Acredite la presentació d'una comunicació o pòster, que incloga aspectes relacionats amb la titulació de Màster O. en Prevenció de Riscos Laborals, en un congrés o jornada de caràcter científic celebrat entre el 30 setembre de 2021 i el 30 de setembre de 2022.