Curs 'Divulgar Ciència en el Segle XXI 2022'

Data de la notícia: 18-05-2022

El Curs 'Divulgar Ciència en el Segle XXI, 2022' vol promoure l'interés per la ciència, mostrant els reptes científics del món actual des de diferents perspectives.

El Curs Divulgar Ciència en el Segle XXI 2022, organitzat per la Universitat d'Alacant (UA), tindrà lloc del 8-9 de setembre de 2022 en la Sala d'actes de l'edifici Germà Bernàcer, UA.

L'objectiu del curs és promoure l'interés per la ciència, mostrant els reptes científics del món actual des de diferents perspectives. Es fomentarà el coneixement científic i l'esperit crític. En aquesta edició el programa és molt atractiu, i val la pena que el mireu amb atenció.

Detalls del curs: El curs consta de 20 hores lectives, i es pot realitzar en la modalitat presencial o en línia. El preu és de 40 € per a qualsevol modalitat.

Amb aquest curs s'obté el Certificat de Contínua (UA), que és convalidable per 2 crèdits de qualsevol grau de la UA de qualsevol assignatura optativa.

Tota la informació del curs es troba en:

Ja tenim oberta la matrícula del curs i hi ha places limitades. Apunta't!