Esdeveniment Road to Google

Data de la notícia: 03-05-2022

Road To Google: un esdeveniment que estem preparant per a donar a conèixer les oportunitats laborals que oferim en les nostres diferents oficines al llarg del món.

L'esdeveniment tindrà lloc el pròxim 5 de Maig a les 19.00, de manera virtual. Hi haurà dues sessions simultànies, cadascuna amb una capacitat de 500 assistents.

Una sessió s'enfocarà en perfils tècnics, com a Enginyeria de Programari, Seguretat i Sistemes, Data Science, Investigació, Product Management, Technical Solutions Consultant, User Experience, etc.

L'altra en perfils no tècnics, com a Vendes, Màrqueting, Finances, Recursos Humans, Legal, etc.

Durant l'esdeveniment, alguns empleats de Google que van estudiar a Espanya compartiran les seues experiències, i donaran consells sobre com afrontar el procés de selecció. Ja ho organitzem en anys anteriors, també de manera online, i sempre ha sigut tot un èxit; els estudiants fan un munt de preguntes i molts d'ells acaben aplicant.

En particular, a la tardor obriran les sol·licituds per a les pràctiques d'estiu de 2023, i creiem que són una gran oportunitat perquè els estudiants passen entre tres i sis mesos amb nosaltres, participant en alguns dels nostres projectes com un membre més de l'equip.

Ens agradaria convidar a participar a tots els estudiants de l'escola.

En aquest enllaç proporcionem més detalls sobre l'esdeveniment i un formulari per a inscriure's: https://events.withgoogle.com/road-to-google-2022/

Per a garantir que tots els participants poden accedir a l'esdeveniment, és necessari que es registren en la web. Les places estan limitades a 500 participants en cada esdeveniment.