8ª edició Hunger4innovation - UA

Data de la notícia: 28-04-2022

¿Vols treballar amb una empresa líder, aprendre sobre metodologies d'innovació, guanyar 500? i molt més?. Aquest 17 i 18 de juny torna Hunger4innovation amb el seu 8ª edició i comptaran amb grans empreses com a participants.

Serà una gran oportunitat de generar contactes potencials, demostrar el vostre talent, conèixer els reptes REALS i actuals de les empreses... ¡I un llarg etcètera!.

Inscriu-te en la seua pàgina web i ¡estem segurs que serà una gran experiència per a tothom! Podeu apuntar-vos com vulgueu: En equips d'1 a 5 persones
¡Ja ha començat el procés d'inscripció!.

Per a més informació entra en la seua pàgina web www.hunger4innovation.como contacta amb ells en contacte@hunger4innovation.com.

Tan sols podran participar 125 estudiants ¡Apunta't!