**INVASSAT atorga a Jorge Vicente Martínez Verdú Premi al Coneixement en Prevenció de Riscos Laborals 2021 en l'especialitat Gestió de la Prevenció

Data de la notícia: 21-04-2022

Jorge Vicente Martínez Verdú ha sigut guardonat amb el premi al Coneixement en **PRL convocatòria 2021, en la modalitat Gestió de la Prevenció, pel seu treball fi de màster ?Anàlisi del procediment de coordinació d'activitats empresarials de l'administració pública local, en matèria de prevenció de riscos laborals. Cas de l'Ajuntament del Campello?, treball tutoritzat pel professor Raúl Prado **Govea.

Jorge Vicente Martínez Verdú ha sigut guardonat amb el premi al Coneixement en **PRL convocatòria 2021, en la modalitat Gestió de la Prevenció, pel seu treball fi de màster “Anàlisi del procediment de coordinació d'activitats empresarials de l'administració pública local, en matèria de prevenció de riscos laborals. Cas de l'Ajuntament del Campello”, treball tutoritzat pel professor Raúl Prado **Govea.

Felicitem a Jorge Vicente Martínez Verdú, egressat del Màster en Prevenció de Riscos Labors de la Universitat d'Alacant pel seu premi, així com al seu tutor.
Font:  https://dogv.gva.es/datos/2022/04/13/pdf/2022_2769.pdf