Visita d'obra al Centre de Creació d'Empreses de la Universitat d'Alacant

Data de la notícia: 07-04-2022

Visita d'estudiants i professorat de dues assignatures del Grau d'Arquitectura Tècnica al Centre de Creació d'Empreses de la Universitat d'Alacant.

Fantàstica visita d'obra al Centre de Creació d'Empreses de la Universitat d'Alacant, Fase I, d'estudiants de les assignatures de Construcció "d'Elements no Estructurals I"  i "Construcció d'Elements no Estructurals II" del Grau d'Arquitectura Tècnica de la UA, acompanyats per Raúl Pérez i Paqui Gespes, professors de les assignatures.

L'alumnat ha tingut l'oportunitat de conèixer de primera mà l'avanç de l'obra i veure "in situ" la resolució de trobades en la fase d'acabats, així com la integració de les nombroses instal·lacions que permeten un ús versàtil dels diferents espais.

Agraïm a Salvador Ivorra l'oportunitat de realitzar la visita, i al personal de l'oficina tècnica de la UA i a la constructora FCC CONSTRUCCIÓ, S. a. -especialment a Ángela Martínez, Javier Ramón i Paco- l'excel·lent acolliment i l'interessant recorregut preparat amb nombroses explicacions i la seua disposició a l'hora de contestar les innombrables preguntes que els van formular.