#**UAContenidos 22

Data de la notícia: 25-03-2022

Esdeveniment en la qual es podran provar els projectes en desenvolupament de les/us estudiants de **4to de Multimèdia de l'itinerari de Gestió de Continguts, i assistir a xarrades molt orientades al món professional, la contractació i la planificació de la carrera professional, en les quals participaran ex**-estudiants de la **EPS, que ja són Enginyeres/us de la UA. Dimecres 30 de març, de 10 a 18.15 h.

L'esdeveniment UAContenidos és una jornada que celebrem el 30 de març, al Pati Interior a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant on:
  • Es realitzaran diverses xarrades sobre orientació professional de l'enginyeria multimèdia.
  • Les/els estudiants de 4to curs realitzaran demostracions dels projectes desenvolupats en el ABP. Ací pots veure els projectes del 2021-2022
Les jornades són gratuïtes i convidem a tots a visitar els estands de l'alumnat, provar els projectes en desenvolupament i facilitar feedback sobre ells, i al fet que assistiu a les xarrades que estaran molt orientades al món professional, la contractació i la planificació de la carrera professional.

Més info en el següent enllaç