#UAGames DevCon 22

Data de la notícia: 24-03-2022
Visites: 1952

És un esdeveniment que uneix a desenvolupadors de videojocs, estudis, projectes de videojocs i estudiants. Dimarts 29 de Març, de 9.30 a 18.15 h., en EPS I

#UAGames DevCon uneix desenvolupadors de videojocs, estudis, projectes de videojocs i estudiants. En #UAGames DevCon ajuda als estudiants a entrar en la indústria del videojoc i a la indústria a conèixer i descobrir els nous talents en formació.

Egressats de la Universitat d'Alacant imparteixen xarrades sobre la seua experiència professional en empreses capdavanteres de videojocs com Mediatonic Games, Inverge Studios, Qualcomm Game Studios o CodiGames. Gustavo Aranda ens explicarà com preparar-se per a treballar en estudis AAA en el seu keynote "(Deixa't de ximpleries i) aprèn a programar bé: claus per a treballar en la indústria del videojoc".

Els estudis formats per estudiants deº 4 d'Enginyeria Multimèdia exposaran els seus videojocs en desenvolupament durant tota la jornada. Podreu ser els primers a provar-los i participar en els seus desenvolupaments aportant la vostra opinió i idees.

Us esperem, no us ho podeu perdre!

Més info en el següent enllaç.