Curs Masterclass d'èxit

Data de la notícia: 24-03-2022

Curs on-line gratuït: DESCOBREIX EL TEU PODER PER A MANEJAR EL TEU FUTUR PROFESSIONAL * ¿Sents que tens molts coneixements però et falten les eines per a triomfar en el món professional? * ¿Estàs segur de conèixer la teua vertadera vocació? * ¿Saps com explotar el teu potencial per a aconseguir l'èxit?

Organitzat per FUNDEUN i impartit pel Professor de la UA, Armando Ortuño, t'oferim el curs “Descobreix el teu potencial per a manejar el teu futur professional”:

1.       Diferencia't dels altres i aconsegueix l'ocupació que vols.
2.       Parla en públic gaudint i convencent.
3.       Influència i persuasió: aconsegueix el sí.
4.       Tècniques de negociació i venda.
5.       Empatia i assertivitat.

Però, sobretot, parlarem dels temes que vulgues i podràs preguntar oralment o través del xat.
Aconseguiràs un diploma acreditatiu d'assistència expedit per FUNDEUN si assisteixes, almenys, a 4 de les 5 sessions.

Serà els dies 4, 11, 19 i 26 d'abril i 3 de maig de 18.00 h a 19.30 h.

No hi ha requisits de cap mena per a matricular-se però, ull, les places són limitades.

Consulta ací més informació, inscriu-te i comença a millorar des de ja el teu futur professional.

T'esperem.