Programa Beques Talentum 2022 en Telefónica España

Data de la notícia: 21-03-2022

Cerquem joves AWESOME, de ment inquieta, apassionats per la tecnologia i la ciència, que vulguen ser partícips de la revolució tecnològica que estem vivint. ¿Coneixes a algú **AWESOME? Comparteix aquest email i anima-li a inscriure's en la nostra beca.

En la nostra Beca Talentum t'uniràs a un equip que pensa que el més important som les persones, mantenir-nos connectats, sense límits, ni fronteres. Un equip que crea el millor ecosistema digital per als seus clients gràcies als últims avanços en Xarxa, IoT, Cloud, Ciberseguretat, 5G, etc.

En Telefónica Espanya hi ha un lloc per a tu, sigues qui sigues. Promovem una cultura d'igualtat  en totes les dimensions de la diversitat; gènere, generacional, LGBT+, discapacitat… i per damunt de tot, diversitat de pensament.

Cerquem perfils en aquestes àrees:

DIGITAL: BI, Canal online, Ciberseguretat, Digitalització i Robotización.

TÈCNIC: Transformació, creació, suport i explotació de la xarxa, Desenvolupament de serveis i sistemes, Enginyeria de comunicacions, xarxa i TU, Virtualització, Desenvolupament de plataformes i Tecnologies de la informació.

SUPORT Al NEGOCI: Finances, Serveis jurídics, Gestió patrimonial, RH, Comunicació, Nous negocis, M&A, Màrqueting i Experiència de client.

COMERCIAL: Àrees comercials d'Empreses. FP àrees d'Administració i gestió, Comerç i màrqueting, Informàtica i comunicacions amb habilitats comercials.

¿Creus que encaixes en algun? No ho dubtes, inscriu-te ara en la nostra beca.

You are Awesome!. ¡T'estem Esperant!