Cursos gratuïts oferits dins de l'aliança 'Tranform4Europe'. 20 places.

Data de la notícia: 18-03-2022

L'Oficina de Gestió de Projectes Institucionals(OGPI) selecciona 20 estudiants de la Universitat d'Alacant per a participar de manera gratuïta en els cursos oferits dins de l'Aliança “Transform4Europe”. Més detalls sobre la convocatòria es poden trobar en el següent enllaç.
Els cursos oferits per la Universitat d'Alacant (UA) són:
  • From data to knowledge: an introduction to big data, dades obertes and data mining technologies”, 3 ECTS (2-25 Maig, modalitat online)
  • Introduction to Deep Learning”, 3 ECTS (6-15 Juny, modalitat semipresencial)
  • Human Resources Management. Skills for managing people in a global context”, 3 ECTS (20-30 Juny, modalitat online)
I per Saarland  University (EL SEU):
  • Knowledge Entrepreneurship”, 3 ECTS (11 Abril – 22 Juliol, modalitat online)
  • Basics in Management of Digital Transformation”, 6 ECTS (11 Abril – 22 Juliol, modalitat online
  • European Integration”, 3 ECTS (15 Abril – 22 Juliol, modalitat online)
  • Computer Ethics”, 3 ECTS (Data d'inici pendent de confirmar – 22 Juliol, modalitat online)
Més informació sobre els cursos es pot trobar en el següent enllaç.
Les sol·licituds es formalitzaran a través del següent formulari electrònic, havent d'adjuntar fotocòpia dels documents que justifiquen els mèrits al·legats.
El termini de presentació de sol·licituds és del 15 al 20 de març de 2022 (tots dos inclosos). Tria un curs en UA i un altre en US, et donaran 6 crèdits que pots convalidar.