Projecte 'Mirades Situades: Arquitectura de Dona a Espanya des de Perspectives Perifèriques, 1978-2008'

Data de la notícia: 14-03-2022

El projecte dirigit per la professora d'arquitectura Elia Gutiérrez Mozo abordarà de manera qualitativa una panoràmica de les arquitectes espanyoles des de la Transició fins a la crisi de 2008.

El projecte "Mirades Situades: Arquitectura de Dona a Espanya des de Perspectives Perifèriques, 1978-2008", dirigit per la professora Elia Gutiérrez Mozo des de l'Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere (IUIEG) de la Universitat d'Alacant, ha aconseguit un paquet de finançament de prop de 86.000 euros procedents del programa per a grups d'investigació consolidats que atorga la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana.

El projecte aborda la panoràmica de les arquitectes espanyoles des de la Transició fins a la crisi de 2008.

Compta també amb la participació d'Ana Gilsanz Díaz i José Parra Martínez, de la UA, i amb investigadors de les universitats de Màlaga, Oviedo, Saragossa, Sevilla, les universitats politècniques de Madrid i de Barcelona i la universitat privada CESUGA en A Coruña.

Nota de premsa:
La Universitat d’Alacant obté 86.000 euros de finançament per a investigar el paper de les dones en l’arquitectura espanyola contemporània. Actualitat Universitària