Del 10 al 13 de març té lloc en la UA el congrés anual nacional SWYP de la branca d'estudiants del IEEE

Data de la notícia: 05-03-2022

Logo Grande

En la Universitat d'Alacant se celebra aquest any del 10 a 13 de març el congrés nacional Student Branches, Women In Engineering i Young Professionals (SWYP).

Els assistents seran Enginyers i estudiants d'Enginyeria Informàtica, Robòtica, Electrònica, Mecànica, Elèctrica, Industrial i de Telecomunicació. Comptarà amb la participació de representants de cada branca d'estudiants del IEEE d'un total de 16 universitats espanyoles.

El IEEE, Institute of Electrical and Electronics Engineers, és una de les majors associacions en l'àmbit l'enginyeria, amb membres de paisos de tot el món.

La presidenta de la branca d'estudiants del IEEE a Espanya és Patricia Rodríguez de la Torriente, estudiant en la UA del Doble grau en Enginyeria Informàtica i en Administració i Direcció d'Empreses (I2ADE).

Aquesta edició del SWYP inclourà:
  • Foment de soft skills i de networking entre els membres.
  • Xarrades i tallers sobre noves tecnologies.
  • Taules redones sobre l'enginyeria i la societat.
  • Visites a entorns d'emprenedoria i empreses.
  • Presentació del sector tecnològic empresarial de la zona.
Més informació sobre l'esdeveniment i inscripcions en: