LEDU STEM Càtedres Telefònica

Data de la notícia: 02-03-2022

Ens complau anunciar el llançament de la LEDU STEM Càtedres Telefònica 2022, per a això s'adjunta una infografia amb les dades principals i el cartell amb la pregunta sobre la qual versarà el debat.

Tota la informació està penjada en la web LEDU – Lliga Espanyola de Debat Universitari i amb enllaç a la nostra web de Càtedres Telefònica Xarxa de Càtedres Telefònica

Poden participar equips d'estudiants entre 18 i 24 anys matriculats en universitats.

Els equips són de 2 persones amb el requisit que siguen alumnes que estiguen cursant carreres STEM (d'ací el nom).

Com a mínim ha d'haver-hi 1 equip per universitat i Càtedra (el període d'inscripció finalitza el 21 de març)

En cas que s'inscriguen més equips, es farà una selecció entre tots ells amb l'ajuda de l'organització de la LEDU.

També algun webinar de formació amb tots els inscrits.

La LEDU STEM Càtedres Telefònica es presenta com una activitat transversal i prioritària de la Xarxa de Càtedres Telefònica, dins del marc de la LEDU (Lliga Espanyola de Debat Universitari) patrocinada per Telefónica a nivell nacional.

Ja està penjat en la web oficial de la LEDU nostra LEDU STEM Càtedres Telefònica al costat del Reglament i Formulari d'inscripcions: