Avançament del calendari de presentació de sol·licituds de les beques i ajudes a l'estudi del ministeri d'educació i formació professional

Data de la notícia: 25-02-2022

NOVETATS BEQUES MEYFP CURS 2022-2023

De cara al nou curs el Ministeri d'Educació i Formació Professional implantarà diverses novetats en la nova convocatòria de les ajudes a l'estudi per al curs 2022-2023.

El canvi més rellevant el determina l'avançament del termini de presentació de sol·licituds i de les fases del procés, amb la finalitat que la majoria de sol·licitants puguen conèixer, abans del començament del curs, si compleixen amb els requisits econòmics per a rebre aquestes ajudes.

Els terminis s'avançaran quatre mesos, de manera que està previst que el període de sol·licitud de beques s'inicie al final del pròxim mes de març i no al juliol o agost com era habitual.

Tota la informació estarà disponible en el portal de Beques de la pàgina web del Ministeri https://www.becaseducacion.gob.es/portada.html i en la pàgina web de la Unitat de Beques  de la Universitat d'Alacant. sa.ua.es/es/becas/