Beques Talent Vodafone YU

Data de la notícia: 16-02-2022

Estàs llest per a desenvolupar les teues habilitats en una de les principals empreses multinacionals de telecomunicacions? Vodafone t'ofereix una oportunitat increïble per a completar la teua formació professional. El programa de Joves Talents per a Becaris t'ofereix un horari flexible (mitja jornada) i un entorn totalment innovador i digital per a desenvolupar tot el teu potencial.

¿Què ofereixen?
  • Desenvolupar-se en una empresa líder. Podràs iniciar la teua carrera professional en un dels principals grups de telecomunicacions del món, potenciant el teu desenvolupament en un ambient internacional.
  • Aprendre fent (projectes reals). Des del primer dia formaràs part del nostre equip treballant en projectes reals. Amb un tutor i un company per a guiar-te, tindràs l'autonomia per a innovar i aconseguir grans resultats durant la teua passantia.
  • Paquet de compensació. ¡Un paquet de compensació competitiu l'està esperant! Incloent els beneficis de treballar en una empresa flexible.
  • Networking amb líders i passants. Treballarà amb líders de la indústria de les telecomunicacions en un entorn de treball divers i inclusiu. A més, ¡formaràs part de la comunitat Vodafone yu Talent!

¿Què cerquen?
  • Estudiants amb il·lusió, ambició i ganes de posar en pràctica els seus coneixements i talent.
  • Homes i dones joves en els seus últims anys de llicenciatura o mestratge.
  • Un alt nivell d'anglès i un sòlid expedient acadèmic.
  • Disponibilitat per a treballar 5 hores diàries, a partir de maig de 2022.

Si tens amics o familiars que vulguen fer el seu primer pas cap a una carrera professional, ara poden posar a prova el seu potencial en Vodafone aplicant a una de les places de la nova edició de les Beques Vodafone yu Talent.
Per a accedir a les beques només han de ser estudiants d'últim curs de grau o màster d'especialitats com a enginyeria, informàtica, matemàtiques, màrqueting o ADE, entre altres.
Una vegada feta la sol·licitud en la web han d'enviar un email a jlezcano@fue.es indicant el seu nom i cognoms, l'oferta a la qual han aplicat i la persona de referència de Vodafone.
Més informació: https://www.talentoteca.es/vodafoneyubecastalent/