Xarrada dels guanyadors de la XXXI Edició del Concurs de Solucions Constructives Pladur

Data de la notícia: 14-02-2022

Els estudiante de l'Escola Politècnica Superior de la UA María Almagro, Joaquín López i Antonio Caja van presentar a les seues companyes i companys el projecte que va obtenir el Premi a la Millor Solució Constructiva dotat amb 3.000 euros pel seu projecte 'Village People'

Aquest esdeveniment va servir per a presentar una exposició dels últims projectes guanyadors del Concurs Pladur que se situarà a la Sala Taller de l'EPS4 fins al divendres 18 de febrer.

A l'acte van assistir els arquitectes convidats Pepe Amorós (ARN arquitectes) i Diego Serrano, Dásil Fernández, responsable de Pladur i el director de la EPS Virgili Gilart.

A més, es va presentar el XXXII Edició Concurs de Solucions Constructives Pladur® NÒMADES DIGITALS.

Un any més se celebra el Concurs Pladur organitzat a nivell local pel Departament de Construccions Arquitectòniques de la Universitat d'Alacant i dirigit als estudiants del Grau en Fonaments d'Arquitectura.

S'informa que s'ha obert el termini d'inscripció fins al 28 de febrer per a la XXXII Edició Concurs de Solucions Constructives Pladur® NÒMADES DIGITALS.

La informació del concurs es troba en https://concursopladur.com/