Les veus del canvi

Data de la notícia: 11-02-2022

Big Data, Agile, IoT: Tornen les Accenture Academies Online ¡Inscriu-te!

Després del bon acolliment, assistència i bons resultats en les enquestes de satisfacció per part dels estudiants de les 4 sessions de tardor, tornen les Academies Online d'aquest curs lectiu amb 4 noves sessions.

Les sessions seran les següents:

Sessió IoT– 24 de febrer de 17.00 a 18:00h
IoT: “Internet of Things”

És un paradigma que obri un món de possibilitats que aplica a llars, fàbriques, cuidades i per descomptat persones.

Gràcies a aquest concepte aconseguirem optimitzar recursos, reduir riscos, i millorar les nostres capacitats i coneixements. En aquesta sessió veurem què és, com es fa, què es necessita i què ens pot aportar... perquè IoT ha arribat per a quedar-se.

Empremta digital – 3 de març de 17.00 a 18:**00h
Taller La teua Empremta digital

¿Saps com has de redactar el teu perfil de LinkedIn perquè destaque i atraga l'atenció de les millors empreses? Inscriu-te en el nostre taller i et donarem alguns trucs i consells perquè pugues aconseguir-lo sense esforços.

Regístre: