Triplica la teua velocitat de lectura, enfocament i acció en els teus estudis. Jesús Honrubia. Dijous 10 a les 13:**00h.

Data de la notícia: 07-02-2022

Dijous 10 de febrer a les 13:**00h. en la sala d'actes de la politècnica 4. Triplica la teua velocitat de lectura, enfocament i acció en els teus estudis. Jesús Honrubia creador del mètode Lector Voraç.

Amb motiu del Mes Cultural de la EPS s'ha organitzat una xarrada que no et pots perdre si vols millorar la teua capacitat de lectura. La conferència serà el dijous 10 de febrer a les 13:00h. en la sala d'actes de la politècnica 4.
La conferència serà a càrrec de Jesús Honrubia creador del mètode Lector Voraç que compta amb milers de seguidors.

El títol és: Triplica la teua velocitat de lectura, enfocament i acció en els teus estudis.

¡Us animem a participar!