Cinc premis d'UA Emprèn per a estudiants de la EPS

Data de la notícia: 02-02-2022

El jurat dels premis UA Emprèn es va reunir el passat 20 de gener de 2022.

Els estudiants de la EPS Antonio Hernández Velasco, Inocencio Quiles González, Elizabeta Domínguez Chabalina i Eva Núñez Córcoles han guanyat en les seues respectives categories.
  • Antonio Hernández Velasco del Grau en Enginyeria Multimèdia en la modalitat TFG amb el treball titulat “Cervell: aplicació mòbil per a l'ajuda de persones amb problemes derivats de la salut mental.
  • Inocencio Quiles González del Grau en Arquitectura Tècnica en la modalitat TFG amb el treball titulat “Modelat digital i aplicació de la fotogrametria digital en el context de la construcció original del Col·legi de la Sagrada Família d'Elda”.
  • Elizabeta Domínguez Chabalina del Màster Universitari en Gestió Sostenible i Teconologías de l'Aigua en la modalitat TFM amb el treball titulat “Tractament d'aigües contaminades amb silicona en Cadel Deinking”.
  • Eva Núñez Córcoles del Màster Universitari en Arquitectura en la modalitat TFM amb el treball titulat “Strame Panell”.
A més, en la modalitat de Tesi Doctoral, ha sigut també premiat Daniel Domene López, egressat del Grau i Màster en Enginyeria Química de l'EPS, per la seua tesi "Midó termoplàstic per al disseny d'aplicacions mediambientals sostenibles".

Quin orgull! Enhorabona!

La resolució del jurat es troba en la següent adreça: