I Olimpíada Informàtica Comunitat Valenciana

Data de la notícia: 28-01-2022

L'Escola Politècnica Superior coordinant avui aquesta competició per als 72 estudiants inscrits de centres de secundària de tota la província des de la seu en la UA.

Avui s'està celebrant en la UA la primera Olimpíada Valenciana d'Informàtica (OICV) que dóna per primera vegada accés a l'Olimpíada Informàtica Espanyola (OIE) d'àmbit nacional.

Aquesta primera olimpíada regional a la Comunitat Valenciana arranca amb una multisede formada per la Universitat d'Alacant i la Universitat de València, i en totes dues seus s'ha treballat per a sincronitzar el desenvolupament de les Olimpíades en el mateix dia amb una benvinguda conjunta i on els i les joves en totes dues seus s'enfronten a les mateixes proves.

L'Escola Politècnica Superior aquesta vegada ha acollit a 72 estudiants de centres de secundària de tota la província ¡Hem doblegat la participació d'edicions anteriors!

La primera persona classificada en cadascuna de les seus de la Comunitat Valenciana participarà en Madrid en la OIE, d'on eixirà qui competirà representant a Espanya en la competició internacional que tindrà lloc a Indonèsia a l'agost de 2022.

Aquest 2022, a més, és la primera vegada que en la OIE hi haurà participació de classificats provinents de tot el territori nacional.

Molta sort als qui us heu animat a participar!

Després de la finalització de la competició, la classificació en la UA ha sigut:
  • 1er lloc: Alberto Navalón Lillo (IES Maria Blasco, Sant Vicent del Raspeig)
  • 2n lloc: Hugo Lladró Prats (IES Francisco Figueras Pacheco, Alicante)
  • 3er lloc: Artur Ostrovskiy Ostrovskiy (Colegio CEU Jesús María, Alicante)

Més informació en: