Jornada Àgora Telefònica. El teu futur en l'era digital

Data de la notícia: 26-01-2022

Saló d'actes de l'Aulari II Universitat d'Alacant Dijous, 3 de febrer de 2022, de 12.00 a 13.30 h

¡Benvinguts a la nostra Àgora Telefònica! Un espai obert per al debat entorn de la transformació digital, la cultura i la societat en la Universitat. Per això et convidem al fet que participes d'aquesta trobada dijous que ve 3 de febrer de 2022, a partir de les 12.00 h en la Universitat d'Alacant (Sala d'actes de l'Aulari II).

Abordarem la transformació digital en l'educació amb el suport de la tecnologia i les competències digitals de professors i estudiants. També parlarem del futur davant el desafiament de tecnologies tan disruptives com el Big Data o la Intel·ligència Artificial (IA), en les treballen professors i alumnes dins de la Càtedra Telefònica de la Universitat d'Alacant.

Podràs assistir presencialment (fins a completar l'aforament) o seguir l'acte en streaming a través de la URL https://si.ua.es/videostreaming/aulario-2.html

12.00 Àgora Rector: invertir en digitalització és invertir en futur

Amparo Navarro, Rectora de la Universitat d'Alacant
Carolina Pascual, Consellera d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana