Ponència: Conservació i Rehabilitació del Canal de Albear. Patrimoni Hidràulic. l'Havana, Cuba.

Data de la notícia: 19-01-2022

Manuel Molina, Enginyer i Director Comercial d'Aigües de l'Havana explicarà com es va dur a terme la conservació i rehabilitació del Canal de Albear (Cuba)

Eduardo Manuel Molina Rojas, Enginyer i Director Comercial d'Aigües de l'Havana (Cuba) ens presentarà com es va abordar la conservació i rehabilitació de l'aqüeducte de Albear, una de les més rellevants actuacions hidràuliques dutes a terme a Cuba.

Vos esperem el dijous 20 de gener, de 11:30 fins a 13:00 al Saló d'Actes de la EPS I.

Aisí va ser la xarrada! Pots torna a veure-la en http://vertice.cpd.ua.es/262032