XV Edició Premis COITT Futur de les Telecomunicacions

Data de la notícia: 13-01-2022

XV Edició Premis COITT Futur de les Telecomunicacions. Bases i inscripció (fins al 25/01/2022 a les 14.00) en: https://www.telecos.zone/inscripcion-premios-coitt-2021-ft

Un any més, el COITT celebra els premis al Millor Treball Fi de Grau en Telecomunicació d'Espanya, els Premis COITT Futur de les Telecomunicacions.

El termini d'inscripció finalitza el 25/01/2022 a les 14.00. Les bases del concurs i el formulari d'inscripció es troben en el següent enllaç:

Els/as concursants recentment diplomats/des han d'haver defensat el seu TFG corresponent a la matrícula del curs 2020/2021, a més d'estar col·legiats/des. Per a facilitar la participació en el concurs, si el/la concursant visa el TFG a través de la plataforma del COITT (visat acadèmic gratuït) la quota de col·legiació anual es redueix un 50%, només per a nous col·legiats. A més, si algun col·legiat/a està en situació de desocupació aquest no pagarà per la col·legiació.

Els premis seran avaluats per un comitè format per diferents docents d'escoles de telecomunicació d'Espanya (per a més detalls veure bases dels premis). Davant qualsevol dubte sobre el procediment del concurs es pot contactar en l'adreça de correu reduni@coitt.es. Així mateix, davant qualsevol dubte sobre la documentació i informació a aportar en el formulari d'inscripció es pot contactar amb l'adreça de correu subdireccion.gradoteleco@eps.ua.es.