Informació COVID: A ESTUDIANTS DE L´EPS

Data de la notícia: 07-01-2022

Si has agafat el COVID i has d'estar de quarantena, aquestes són les mesures que has de realitzar per a posposar el teu examen:

1. Escrit dirigit al Departament responsable de l'assignatura i a professor/a responsable de l'assignatura que es vol posposar l'examen. Aquest escrit es dirigirà per l'aplicació UACloud/eAdministración/Instància Genèrica.

2. El Departament i el/la professor/a responsable es posaran en contacte amb els estudiants que hagen ajornat l'examen per a acordar una nova data. La modalitat de l'examen serà la mateixa que la de l'ajornat.

3. Abans del nou examen l'estudiant haurà d'haver presentat al Departament el corresponent justificant signat pel facultatiu i on s'indique que estava de quarantena durant la data de l´examen oficial.