On estudiar Enginyeria Civil

Data de la notícia: 22-12-2021

La revista CIMBRA, editada pel CITOP, crea una guia bàsica amb les principals Escoles on estudiar Enginyeria Civil on s'inclou la següent ressenya sobre l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant.

"Cinquanta anys s'han complit des que, en 1971 es creara l'Escola d'Enginyeria Tècnica d'Obres Públiques, un assoliment per a la professió a causa de l'impuls fonamental dels principals agents socials i germen de l'Enginyeria a la província.
Malgrat el temps transcorregut, l'actual Grau en Enginyeria Civil manté la sòlida formació bàsica transversal a les tres especialitats que va caracteritzar la titulació d'Enginyeria Tècnica d'Obres Públiques. Actualment integrada a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, la titulació compta amb una plantilla formada per professorat d'àmplia experiència que exercia la seua docència ja en la titulació anterior juntament amb un professorat més novell a l'avantguarda de les noves tecnologies el que confereix a la titulació una forta solidesa.

La inclusió de la titulació en l'Espai Europeu d'Educació Superior ha reforçat la mobilitat de l'alumnat, així com el vessant pràctic de la titulació. En aquest sentit, la important dotació d'infraestructures per a laboratoris, com és el Laboratori de Grans Estructures, unida a l'oferta pràctica de les empreses del sector de la província, consolida la formació de futurs professionals solvents i altament qualificats."