ULTIMS DIES! Grans empreses cerquen les idees més innovadores entre l'alumnat de la EPS de la Universitat d'Alacant

Data de la notícia: 13-12-2021

Ho faran a través de Hunger4Innovation, una competició d'innovació que se celebrarà al febrer. En ella, equips de diferents graus universitaris i de tot arreu d'Espanya competiran per presentar la millor proposta i emportar-se un premi econòmic de 500€, en tan sols 24 hores.

Les empreses Cepsa, tècniques Reunides, Alstom, Prilux i Gedesco plantejaran reptes reals i innovadors als estudiants participants. La competició d'innovació se celebra entre els dies 18 i 19 de febrer, de manera online. En aquesta ocasió, únicament seran seleccionats per a participar 125 estudiants. El procés de captació ja ha començat... així que ¡no ho dubtes i apunta't! Acaba el 21 de gener.

La competició està destinada principalment a l'alumnat que es trobe en el segon cicle de grau, és a dir, tercer o quart any.

Equips de 5 estudiants tractaran d'oferir la solució més innovadora al repte plantejat des de l'empresa en tot just 24 hores, i l'equip guanyador per cada empresa obtindrà un premi en metàl·lic de 500€. Al seu torn, la participació en un supòsit empresarial no fictici permetrà que els participants adquirisquen nous coneixements i competències professionals, així com la posada en pràctica d'habilitats com ara el lideratge, el treball en equip, Pitch Presentations o una visió estratègica, entre altres.

Tot això, immersos en un entorn empresarial real en el qual podran demostrar el seu talent a empreses líders en els seus sectors que cerquen captar joves talents i solucions a implementar en les seues organitzacions. No obstant això, si et preocupa no haver trobat el teu equip encara, apunta't i l'equip de Hunger4innovation s'encarregarà d'analitzar el teu perfil i formar un equip en el qual pugues participar. Es pot participar de la forma que vulguen equips de 5, 4, 3, 2 o de manera individual.

Si estàs interessat a poder mostrar i millorar les teues habilitats, interactuar amb empreses líders, obtenir experiència, desenvolupar la teua pròpia idea sobre un repte real, obtenir un premi de 500€… A què estàs esperant? Apunta't!

En el següent enllaç podeu veure el resum de l'última edició: H4I 4ª Edició

Per a contactar amb l'equip de Hunger4innovation o obtenir més informació, no dubtes a enviar un correu a: contacte@hunger4innovation.com, o entrar en el seu web www.hunger4innovation.com

Ens veiem prompte!