Formació d'Huawei: ICT Academy

Data de la notícia: 13-12-2021

ICT Academy és la plataforma de formació única i gratuïta d'Huawei en la qual estudiants universitaris de tots els cursos i graus acadèmics poden desenvolupar-se professionalment i millorar la seua ocupabilitat en l'àmbit de les TIC.

A través d'aquesta acadèmia, el talent jove pot accedir de manera gratuïta a masterclasses d'experts, cursos especialitzats, webinars, competicions... ¡i molt més! És una oportunitat increïble perquè els estudiants puguen adquirir coneixements bàsics en diferents camps: 5G, Cloud Computing, Intel·ligència Artificial, Big Data... competències actuals i necessàries per als professionals del futur.

Per a formar part de ICT Academy només han d'entrar en www.improvershuawei.com i veure el vídeo explicatiu www.youtube.com/watch?v=uCSA-8R8Dq4 en el qual es detalla com ha de fer-se el registre per a convertir-se en actiu.

A més, registrant-se ara poden participar en el sorteig d'un HuaweiWatchGT 2 Pro, Huawei P40 Lit o HuaweiFreebUds 4i.

Si tenen qualsevol dubte també poden posar-se en contacte amb nosaltres en comunicacion@fue.es