Conferència de Miguel Abellán, Cap del Servei de Preses de la Confederació Hidrogràfica del Segura

Data de la notícia: 10-12-2021

Aquest pròxim dimarts 14 de desembre a les 18h en la sala d'actes de l'edifici Politècnica I, tindrà lloc una xarrada de Miguel Abellán, Cap del Servei de Preses de la Confederació Hidrogràfica del Segura. S'exposaran els principals avanços i futures solucions que estan plantejant-se per a reduir el risc d'inundació a la comarca de la Vega Baixa del Segura.

Dimarts que ve 14 de desembre a les 18h tindrà lloc en la Sala d'actes de l'edifici Politècnica I una conferència a càrrec de Miguel Abellán.

Miguel Abellán Alcaraz és Enginyer de Camins, Canals i Ports, i actualment ocupa el càrrec de Cap del Servei de Preses en la Demarcació Hidrogràfica del Segura.

En aquesta interessant conferència, Miguel mostrarà l'estat dels treballs i estudis que s'estan duent a terme en l'àmbit de la CHS per a reduir el risc d'inundació a la Vega Baixa del Segura.

A més mostrarà resultats preliminars d'aquests estudis, destacant-se les principals conclusions que estan derivant-se. Així mateix, s'analitzarà el catàleg de potencials solucions i actuacions que actualment estan sobre la taula per a gestionar aquest risc en una zona tan complexa com és la Vega Baixa del riu Segura.