DIÀLEG AMB EMPRESES: COM CONÈIXER PERFILS PROFESSIONALS SI SÓC ESTUDIANT DE LA EPS

Data de la notícia: 10-12-2021

Si eres estudiant de la EPS i estàs interessat pel teu futur professional et presentem una activitat que t'ajudarà a perfilar eixides professionals. Veuen a conèixer de primera mà què cerquen actualment les empreses. Atreveix-te a preguntar-los com seleccionen, què valoren més, com dissenyen els diferents perfils tècnics qualificats. Softtek, Aire Networks i FacePhi estaran disponibles per a explicar-vos el seu punt de vista en totes aquestes qüestions.

Dijous 16 de desembre a les 10.00 hores en el Saló de Graus de l'EPS1.

T'animem a acudir presencialment perquè perseguim un caràcter interactiu amb aquesta activitat, no obstant això com també es pot seguir per videostreaming, després de la inscripció contactarem amb tu per mail per a preguntar-te per la modalitat que prefereixes i, en el seu cas, fer-te arribar l'enllaç del servei de streaming.

Data Inscripció
03/12/21 14.20 - 15/12/21 14.20