Data de la notícia: 03-12-2021

Dies 15 i 16 de desembre. Organitzades per Vicerectorat d'Infraestructures, Sostenibilitat i Seguretat Social Laboral i l'associació **Eurodefense Jove Espanya.

Les “I Jornades Universitàries de Seguretat i Defensa: La Quarta Revolució Industrial”, organitzades des de l'associació Eurodefense Joven España i el Vicerectorat d'Infraestructures, Sostenibilitat i Seguretat Social Laboral de la UA, s'inicien amb la intenció d'acostar la cultura de la Seguretat i Defensa a l'estudiantat universitari i a la societat en general.

Les Jornades tindran lloc els dies 15 i 16 de desembre de 2021, i comptaran amb les ponències de tres panells i d'una ponència magistral. Es desenvoluparan de manera presencial en la UA. També es podrà seguir virtualment per videostreaming a través de:

Més informació en el fullet de les Jornades.