SEDEA atorga el primer lloc de la categoria de continguts multimèdia, digitals i audiovisuals a Tamara Torrecillas

Data de la notícia: 15-11-2021

La Societat Espanyola D'Excel·lència Acadèmica (SEDEA) atorga el primer lloc de la categoria de continguts multimèdia, digitals i audiovisuals a Tamara Torrecillas, estudiant d'Enginyeria Multimèdia i premi extraordinari de Grau al millor expedient d'Enginyeria Multimèdia.

La Societat Espanyola D'Excel·lència Acadèmica (**SEDEA) atorga el primer lloc de la categoria de continguts multimèdia, digitals i audiovisuals a Tamara Torrecillas Martínez, estudiant d'Enginyeria Multimèdia i premi extraordinari de Grau al millor expedient d'Enginyeria Multimèdia en el curs 2020-2021.

Enhorabona Tamara!