Iván José Cano, Premi al Mèrit Esportiu Universitari

Data de la notícia: 12-11-2021

L'estudiant Iván José Cano Blanco rebrà el Premi al Mèrit Esportiu Universitari, concedit pel Consell Social de la Universitat d'Alacant.

Dimarts que ve 16 de novembre, el nostre estudiant Iván José Cano Blanco del Grau en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació rebrà el Premi al Mèrit Esportiu Universitari, concedit pel Consell Social de la Universitat d'Alacant. El lliurament es farà en una gala que tindrà lloc en el paranimf de la Universitat amb l'assistència d'Amparo Navarro per primera vegada en qualitat de rectora, així com del president del Consell Social, Adolfo Utor.

Iván ostenta l'Alta Distinció de la Generalitat Valenciana al mèrit esportiu per la seua medalla de plata en els passats Jocs Paralímpics de Tòquio, en els quals va realitzar un salt de 7.04 metres en la classe T13 de discapacitats visuals. A més, actualment Iván és el subcampió d'Europa en la seua categoria.

Tot un orgull per a l'EPS!! ¡¡¡Enhorabona Iván!!!