Webinar de formació de l'estudiantat en avaluació universitària

Data de la notícia: 10-11-2021

Dimecres que ve 17 de novembre, de 16.30 a 19.00 h., les agències de qualitat universitària d'Aragó (ACPUA) i de la Comunitat Valenciana (AVAP) impartiran conjuntament el seu primer webinar de formació de l'estudiantat en avaluació universitària.

Aquest webinar, que es realitza a l'empara del conveni de col·laboració vigent entre les agències ACPUA I AVAP, es proposa formar a estudiants en les principals activitats d'avaluació i certificació universitària. Amb això no sols pretén fomentar la cultura de la qualitat en l'educació superior entre l'estudiantat sinó també desenvolupar plenament, i d'una estimulant manera cooperativa, l'estàndard europeu sobre participació de l'estudiantat (ESG 2.4) en les visites i processos d'avaluació universitària.

Continguts del Programa:

1. Missió de les agències de qualitat (ACPUA i AVAP), funcions, activitats i participació de l'estudiantat en els seus òrgans i comitès.
2. Característiques dels sistemes universitaris d'Aragó i de la Comunitat Valenciana.
3. Els estàndards europeus de qualitat (ESG).
3. Avaluació i acreditació d'ensenyaments.
4. Avaluació i acreditació de centres.
5. Qualitat i sostenibilitat: les noves avaluacions.

Dimecres 17 de novembre, de 16.30 a 19.00 h.

En la impartició d'aquest webinar participaran, a més del staff tècnic de les agències organitzadores, estudiants que han avaluat o col·laboren amb AVAP i amb la ACPUA.

La inscripció és gratuïta i pot realitzar-se a través del següent link:

El nombre de places és limitat. Es lliurarà un diploma acreditatiu, expedit per AVAP i per la ACPUA, a qui el sol·licite.

Per a més informació pràctica sobre aquest webinar, dirigir-se per favor a:  rgadea@aragon.es o a daud_pil@gva.es.