Jornades Accenture Academies Online

Data de la notícia: 08-11-2021

Accenture organitza 4 noves sessions de Academies Online. Les veus del canvi són jornades on mostren que darrere d'un gran canvi sempre hi ha una gran persona. En les jornades tenen la intenció de mostrar com treballen i combinen el seu enginy amb les noves tecnologies per a generar un valor extraordinari per als nostres clients, professionals i la societat.

Les sessions són les següents

Sessió 5G – 26 d'octubre de 17.00 a 18:00h
La tecnologia 5G presenta un enorme potencial transformador, però també existeixen diversos reptes en la seua implementació com ho són per exemple el desplegament de small cells, la disponibilitat de l'espectre i les tecnologies emergents. Acompanya'ns en aquesta sessió si vols conèixer quins canvis porta amb si el 5G i en què consisteixen aquests reptes. ¡T'esperem!

Flutter – 28 d'octubre de 17.00 a 18:00h
En aquesta xarrada explicarem per què Flutter és diferent a les tecnologies que ja coneixem, aprendràs nous conceptes, i finalment parlarem també dels avantatges que aporta **Flutter per a un equip de desenvolupament.

Taller Java – 2 de novembre de 17.00 a 18:00h
Java és un dels llenguatges més demandats en el mercat i la base de la majoria de les aplicacions. Acompanya'ns per a conèixer més sobre aquest apassionant sistema de programació, la seua permanent evolució i avantatges.

Procés de selecció – 4 de novembre de 17.00 a 18:00h
Et mostrarem l'altre costat de les entrevistes de treball, el nostre com a ocupadors: com encuriosir del recruiter, en quins detalls del CV ens fixem i molts altres trucs que t'ajudaran a afrontar amb èxit un procés de selecció.

ENLLAÇ D'INSCRIPCIÓ