David Ortega Patón, egressat de teleco en la EPS-UA, premiat per el seu TFG en els 'Premis Enginy dels Telecomunicacions COGITCV/AGITCV 2021'

Data de la notícia: 25-10-2021

David Ortega Patón, acabat de egressar del nostre Grau de Teleco, ha rebut el premi al millor Trebal Fi de Grau de la I edició dels "Premis Enginy dels Telecomunicacions COGITCV/AGITCV 2021” en l'esment de So i Imatge.

Aquest premi el concedeix el Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics de Telecomunicació de la Comunitat Valenciana, un per cadascuna dels quatre esments de la titulació: Sistemes de Telecomunicació, Telemàtica, Sistemes Electrònics, i So i Imatge.

El TFG es titula "Generació de so audible amb arrays d'ultrasons". El tutor del treball és el professor Jesús Carbajo Sant Martí i el cotutor és el professor Jaime Ramis Soriano.

La cerimònia de lliurament dels premis tindrà lloc divendres que ve en Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València.

Enhorabona!

+Info