A punt de començar l'edició 2021-2022 de GMC

Data de la notícia: 25-10-2021

Global Management Challenge (GMC) és la major competició d'estratègia i gestió empresarial del món basada en simulació i ha obert el seu termini d'inscripció perquè participen en ella de manera gratuïta els estudiants de les universitats espanyoles.

Per a participar, has de confeccionar un equips de 3 o 4 membres i realitzar la seua inscripció/registre en: pàgina en la qual trobaràs també tots els detalls de la competició.

GMC et farà gestionar una empresa des de totes les seues àrees i t'ajudarà a desenvolupar habilitats humanes que seran molt útils en el teu desenvolupament professional. I tot això en format competició en diferents fases fins a arribar a la proclamació del Campió Nacional que representarà a Espanya en la Final Internacional a celebrar al juny de 2022 a Santiago de Compostel·la.

¡Anima't! El termini d'inscripció finalitza el 8 de Novembre.