Jornada EMPRESES EPS UA 2021

Data de la notícia: 18-10-2021

Els pròxims dijous 28 d'octubre i 4 de novembre celebrarem les Jornades d'Empresa de l'Escola Politècnica Superior de la UA al Pati de l'EPS1

Els pròxims dijous 28 d'octubre i 4 de novembre celebrarem les Jornades d'Empresa de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant.

El format d'aquesta edició serà estands particulars instal·lats de 10 a 14 hores al Pati de l'EPS1:

Cada dia acudiran 10 empreses de diferents sectors amb la finalitat d'explicar les seues comeses professionals i els treballs de pràctiques que poden oferir en el futur. Durant aquesta setmana publicarem el llistat definitiu de les empreses que vindran cadascun dels dies.

Les jornades tindran la col·laboració de la Delegació d'Estudiants de EPS i el Centre d'Ús de la Universitat d'Alacant.